حیدرپور: دوباره گهر را می‌سازیم

 

 

حیدرپور: دوباره گهر را می‌سازیم

 

 مهابادی جزو گزینه‌های سرمربیگری است 

 

 

اولین وب هواداران گهردورود:  مدیرعامل جدید باشگاه گهر در مورد برنامه‌هایش برای فصل آینده صحبت می‌کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اسماعیل حیدرپور می‌گوید: «دوباره گهر را خواهیم ساخت و با کمک خدا به طور قطع این تیم را به جایگاه واقعی خودش خواهیم رساند.

وقتی تیم گهر در نظرسنجی برنامه نود در بین پنج تیم پرطرفدار کشور قرار می‌گیرد مسئولیت همه‌ ما و مسئولین استان در قبال این تیم دوچندان خواهد کرد. ما حدود بودجه‌ فصل جدید گهر را بین دو تا چهار میلیارد تومان برآورد کردیم که در قبال بودجه‌ حداکثری تیم را برای صعود به لیگ برتر خواهیم بست و در غیر این صورت اولویت بر حضور خوب و قرارگیری بین تیم‌های بالانشین است.»

او در مورد گزینه‌های سرمربیگری گهر هم می‌گوید: «اولویت ما برای فصل آینده داوود مهابادی است چرا که اعتقاد دارم ایشان نقش عمده ای را در صعود گهر به لیگ برتر داشت و فصل گذشته به حق خودش نرسید. همچنین ابراهیم قاسمپور، مجتبی تقوی و غلامحسین پیروانی دیگر گزینه‌های نیمکت گهر هستند. اگر دادستانی کل حمایت‌های لازم را از ما انجام دهد به طور قطع با یکی از این مربیان مدعی صعود به لیگ برتر خواهیم بود.» او در مورد بازیكنان تیم هم می‌گوید: «اولویت باشگاه جذب بازیکنان بومی است.

البته به شرط تأیید کادر فنی و بازی در لیگ‌های دسته اول و برتر و داشتن رضایت‌نامه ما این بازیکنان را جذب خواهیم کرد. باید عنوان کنم که طی فصل آینده‌ تمامی بازیکنان باید تابع تشکیلات باشگاه و کادر فنی باشند و ما بازیکن سالاری نخواهیم داشت.

البته با این نظر که تیم باید 100درصد بومی باشد نیز مخالفم و اعتقاد دارم بضاعت فوتبال استان ما در حدی نیست که بخواهیم در تمامی پست‌ها در رقابت‌های فرسایشی مانند لیگ دسته اول از بازیکنان بومی استفاده کنیم.» 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: